Saturday, February 4, 2012

Ello - Masih Ada




Hari-hari ku lewati
Hanya sendiri
Tanpa kekasih
Tapi tetap ku nikmati
Indahnya hari
Tanpa tambatan hati

Aku ingin menjadi
Setitik awan kecil di langit
Bersama mentari
Walaupun ku sendiri
Tapi aku masih ada
Masih ada cinta
Di hati

Kadang aku merindukan
Merindukan sentuhan
Sentuhan wanita
Ingin kucurahkan semua
Semua hasrat di jiwa
Yang t'lah lama ku pendam
Oh oh...


Aku ingin menjadi
Setitik awan kecil di langit
Bersama mentari
Walaupun ku sendiri
Tapi aku masih ada
Masih ada cinta
Di hati...

Hari-hari ku lewati
Hanya sendiri
Tanpa kekasih
Walaupun ku sendiri
Tapi ku masih bisa bahagia

Aku ingin menjadi
Setitik awan kecil di langit
Bersama mentari
Biarpun ku sendiri
Tapi aku masih ada
Masih ada cinta
Di hati, di hati, di hati, di hati.


No comments:

Post a Comment

Mohon tetap santun ya... Terimakasih.
(Please, be polite... Thanks.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...