Saturday, October 16, 2010

Pasto - Aku Pasti Kembali

Waktu t’lah tiba…
Aku kan meninggalkan
Tinggalkan kamu...
Tuk sementara...

Kau dekap aku...
Kau bilang jangan pergi
Tapi ku hanya...
Dapat berkata...

Aku hanya pergi tuk sementara...
Bukan tuk meninggalkan mu selamanya...
Ku pasti kan kembali pada dirimu...
Tapi kau jangan nakal, aku pasti kembali...

Kau peluk aku...
Kau cium di pipiku
Kau bilang jangan lah ku pergi...

Bujuk rayumu...
Buat hatiku sedih
Tapi ku hanya...
Dapat berkata...


Aku hanya pergi tuk sementara...
Bukan tuk meninggalkan mu selamanya...
Ku pasti kan kembali pada dirimu...
Tapi kau jangan nakal, aku pasti kembali...

Pabila nanti...
Kau rindukan ku...
Didekatmu...
Tak perlu kau risaukan...
Aku pasti akan kembali...

Aku hanya pergi tuk sementara...
Bukan tuk meninggalkan mu selamanya...
Aku pasti kan kembali pada dirimu...
Tapi kau jangan nakal, aku pasti kembali...

Aku hanya pergi tuk sementara...
Bukan tuk meninggalkan mu selamanya...
Ku pasti kan kembali pada dirimu...
Tapi kau jangan nakal, aku pasti kembali...

Aku hanya pergi tuk sementara...
Bukan tuk meninggalkan mu selamanya...
Aku pasti kan kembali pada dirimu...
Tapi kau jangan nakal, aku pasti kembali...

Tapi kau jangan nakal, aku pasti kembali...
Aku pasti kembali...

No comments:

Post a Comment

Mohon tetap santun ya... Terimakasih.
(Please, be polite... Thanks.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...